seni özledim

Kasım 5, 2006 at 2:36 am (msn spacedekiler)

sensiz maça gittim bugun, kimseye de mac var, gidelim demedim hafta içi, zaten sen yoksun die kimseye de soylemek gelmedi içimden. macın ortasında elimde telefon senin gelmeni beklemedim, mactan cıkınca aksam da degildi zaten, resim falan da yoktu bu sefer, yerimden kıpırdamakta gelmedi içimden, burda olsan ve gelemesen de olurdu ama yoksun yanımda. olmadıgın kadar gonulden ırak degilsin ama, yerin dolmayacagını, kimsenin sen olmayacagının farkındayım cokcana, işin acısı seni özlemek, mesaj cektigimde aynı ilin farklı bolgelerine gitmiyor mesajım, aynı ulkenin baska sehirlerine gidiyor. belki de baska ulkelere gidecek yakında. keske burda olsan yapmadıgımız herseyi yapsak. bazen dusunuyorumda beni nasıl alttan alıyorsun anlamıyorum, seni o kdr bastan cıkarmama ragmen, benim yuzumden yanlıslar yapsanda. bi telefonun diger ucundasın biliyorum, Zeyno geliyorum desem iki elin kandada olsa beni beklersin biliyorum. aynı seyleri farklı zamanlarda soyledik birbirimize, aynı ateste yandık, bazen anlamadık bile birbirimizi ama bilmiyorum sende farklı ne var. malatya sokaklarında kayboluslarımız var aklımda.
– zeynep nerdeyiz?
– bilmiyorum
– bende bilmiyorum 🙂

kaybolurken bile mutluyduk ama, geride bıraktıklarımızdan sikayetci olmadık seninle hiç. keske oyle yapmasaydık demedik hiç. hiç gidemedigimiz bursa var gidilecek sehirler arasında. her gidişinde beni aradaıgın ama benim bir turlu gidemedigim. trabzon sokaklarında dolasmak varmıs seninle, 16 saat hayatımın en uzun yolculugunda seninle olmak varmıs, senin telefonun sarjını bitirmem varmıs, seninse bana kızman bile tatlıydı. anladıgını biliyordum cunku 🙂 maştide yemek yemek, zor bela otobuslere yetişmek. ben gergin sen aksine sakin 🙂
hiç olmayacak belki bi daha aynı sehirde olmamız ama aynı sehir için kacıp gelecegimide biliyorum 🙂
bu sefer daha deli maceralara atılacagımızı da, arkamda hakikaten mutlu bi dun bırakacagımı da. ankara sokaklarında serseri serseri dolasmak senle ayrı guzelmiş, yazık gec anlamısım 😦
anlayabilmekte guzel tabi. ortak milyon seyimiz varken aslında hiç farkında degilim, sen bensin, ben senim, o kadar alısmısım ki farketmiyorum bile…

hebasbug

2 Yorum

  1. zeynep said,

    bir yerlere sürükleniyoruz ama ben de bilmiyorum…rüzgarın sürüklemesi değil bu sürüklenme 🙂 karşı koyamadığın çok razı olmadığın ama gönüllü de olduğun garip birşey…en yakın mesafe birbirini anlayan iki kafa arasındaki mesafeyse bizim için uzaklık farklı şehirler çok da önemli değil…herşey bir telefon kadar yakın…

    – nereye gidiyoruz?
    – x

    bu kadar..ben gelirim bilirsin.deliyim ben 🙂

  2. hebasbug said,

    ankarada bulusamayıp hiç bilmedigimiz malatya yollarına bile dustuk ya seninle ordan da bi trabzon 🙂
    yorumsuzum sen anladın zaten 🙂

Yorum bırakın