öğrenci olmakta bir meslektir

Ağustos 10, 2007 at 10:11 pm (içimden ne gelirse)

aslında bu cümleyi yazıp bırakmak istiyorum başka birşey söylemeye hiç gerek yok.

biz de birer çalışanız ailem kabul etme konusunda zorlansa da. Lisede çıktım evden bi daha dönüşüm olmucagını çabuk idrak ettim ama zaten olan olmus yola cıkmıstım. ama simdi beni 15 yasında bi liseliymiş biri gorup hala öyle davranmaları zoruma gidiyor. artık benim bir akademik hayatım var.izin almam gereken bir hocam hatta bir kac hocam var. resmiyette adı ögrenci olsada büyüdüm artık.hatta üstüne ankarayla düzenli bir hayatım var, herseyim orda. bi ayağım ankarada degil artık, bir ayagım kırıkkalede. haftasonu iznim die birseyim yok, aksam 5 te mesaim bitmiyo yada sabah 8 de baslamıyo. düzensizlik içinde düzenim var benim ama bunu anlatamıyorum…

Yorum bırakın